Zabava

Bivši voditelj AJ Callowaya iz '106 & Park' pustio je 'Extra' nakon zahtjeva za seksualno kršenje

A.J. Calloway se proslavio kao jedan od izvornih domaćina BET-a 106 & Park . Nakon što su on i voditelj Free napustili emisiju 2005. godine, zaposlio se kao voditelj Ekstra , gdje je nastavio raditi kao televizijski voditelj. Calloway je suspendiran s uloge u Ekstra u veljači ove godine nakon montiranja izvještaja o tvrdnjama o seksualnom nedoličnom ponašanju, a sada su stvari uzele novi zaokret - i ne u njegovu korist.

koji je dobio otkaz na zločinačke umove
AJ Calloway

AJ Calloway | Getty Images / Patrick McMullan



Warner Bros. objavio izjavu o zaposlenju Callowaya u tvrtki 'Extra'

Warner Bros., matična tvrtka Extra TV-a, isprva je Callowaya suspendirala nakon što je saznala za navode o silovanju. U to je vrijeme tvrtka provela vlastitu istragu ima li žrtava na poslu, ali u svjetlu više izvještaja odlučila je proširiti opseg svojih istraga.



The Associated Press izvijestio je da je prošlog tjedna Warner Bros objavio: 'Tvrtka je istražila tvrdnje iznesene u ponašanju gospodina Callowaya i on i tvrtka dogovorili su se da se raziđu.'



U vrijeme suspenzije u veljači, Callowayova odvjetnica Lisa E. Davis izjavila je da je njezin klijent tvrdnje protiv njega nazvao lažnima i namjeravao je izbrisati svoje ime. Rekla je za The Hollywood Reporter:

“Ti su navodi potpuno lažni. Gospodin Calloway nikada nije nikoga seksualno napao i shrvan je što ga lažno optužuju za tako strašno ponašanje. Tijekom svoje karijere, gospodin Calloway bio je neumorni zagovornik osnaživanja zajednice i jednakosti i pravde za sve ljude bez obzira na spol, rasu, seksualnu orijentaciju ili rodni izraz. '

Kad su započele tužbe protiv Callowaya

Prošlog lipnja, Hollywood Reporter razgovarao s novinarkom Sil Lai Abrams koja je podijelila da ju je Calloway seksualno napao u New Yorku 2006. Uhićen je, ali je optužba odbačena iz tehničkih razloga.



Nekoliko mjeseci kasnije, dvije druge žene odlučile su se javiti sa sličnim pričama objavljenim u Daily Beast . Oboje su rekli da ih je Calloway silovao, a jedan je odlučio slomiti njezinu anonimnost i rekao THR-u da je nakon čitanja o Abramsu policiji prijavila napad iz 2008. godine u okrugu West Orange, New Jersey. Od prošlog lipnja više se tužitelja izjasnilo i THR objavili svoje izvještaje u članku u kojem su detaljno opisali podmukle susrete.

Prema članku, incidenti su se dogodili između 2003. i 2013. godine i to u više država, uključujući Kaliforniju i New Jersey, a ponekad su se napadi događali u njegovoj kući.

Mnoge su žene primijetile da u početku nikada nisu mislile da će on biti tip koji će počiniti takvo djelo. Na temelju svoje slike 'obiteljskog čovjeka' i svog ponašanja na televiziji, Calloway se doimao kao osoba od povjerenja. Sa sadašnjom suprugom u braku je od 2013. godine i ima troje djece.

Otkako je pukla vijest da je bivši voditelj pušten Ekstra , nitko iz njegovog kampa - uključujući i njegovog odvjetnika - nije izdao izjavu. U tijeku je nekoliko otvorenih kaznenih istraga u vezi s tvrdnjama o seksualnom zlostavljanju. Trenutno protiv Callowaya nije podignuta druga formalna optužnica.